ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 福岡女学院大学
  2. 紀要
  3. The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL
  4. Vol.12(2024)

An Effective Use of Online Task in Face-to-face Teaching of English

https://doi.org/10.60461/0002000654
https://doi.org/10.60461/0002000654
704631d9-00f9-484e-8ff6-cad84cb6fb54
名前 / ファイル ライセンス アクション
CSELT012002.pdf CSELT012002.pdf (569 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-11-12
タイトル
タイトル An Effective Use of Online Task in Face-to-face Teaching of English
言語 en
作成者 林, 千晶

× 林, 千晶

ja 林, 千晶

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 hybrid class
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 online task
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 CALL
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 remedial education
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper is based on a presentation I gave at the 2023 JACET International Conference. Highlighting the social importance of fostering IT literacy and English communicative competence, the study explores a hybrid teaching model in first-year university English classes. Central to the research is the integration of online tasks during face-to-face sessions. This hybrid approach actively engages students, allowing tailored instruction to individual needs. The study examines the potential of finely tuned face-to-face teaching. The paper also reflects on the JACET conference, gathering valuable advice I received from the participants. Positive feedback on the presentation I received suggests the feasibility of creating a class that gives individual attention to students and uses online tasks effectively. Furthermore, the classroom tasks I implemented reflect a trend observed at the conference, where publishers develop similar online tasks as supplementary materials. The paper details an innovative approach in English language education, a hybrid class that incorporates online tasks. Insights from JACET underscore the potential and hint at promising future possibilities in shaping English language education during the post-COVID era.
言語 en
出版者
出版者 福岡女学院大学英語教育研究センター
言語 ja
出版者
出版者 Centre for the Study of English Language Teaching, Fukuoka Jo Gakuin University
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子(シンプル) http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ(シンプル) departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
識別子
識別子 https://hdl.handle.net11470/1110
識別子タイプ HDL
ID登録
ID登録 10.60461/0002000654
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 27590364
書誌情報 en : The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL

巻 12, p. 27-38, ページ数 12, 発行日 2024-03
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-11-12 23:42:45.949064
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3