ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 福岡女学院大学
  2. 紀要
  3. The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL
  4. Vol.13(2025)

Quality and Quantity: A Consideration of Educational Frameworks and Schemes

https://doi.org/10.60461/0002000933
https://doi.org/10.60461/0002000933
d4c9793d-a8ca-4483-91bf-7d697b0ca2b3
名前 / ファイル ライセンス アクション
CSELT013002.pdf CSELT013002.pdf (150 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2025-03-31
タイトル
タイトル Quality and Quantity: A Consideration of Educational Frameworks and Schemes
言語 en
作成者 城戸, 真由美

× 城戸, 真由美

ja 城戸, 真由美

en Kido, Mayumi


Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 mandatory course
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 ninety-minute class
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 sixty-minute class
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 university English program
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 women’s university
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The tendency to reconstruct the university curriculum has been accelerated in Japan. Some universities attempt to extend the length of each lecture hour and adopt the quarter system. It seems epochal, but it could bring gaps between higher education and secondary education. In the age of universal university admission, universities in Japan face challenging issues and try to address them through the process of trial and error. In this paper, one issue a women’s university in the Kyushu region faces will be examined as a case study. It will be argued that any school curriculum should be planned by considering its spirit, tradition, and environment.
言語 en
出版者
出版者 福岡女学院大学英語教育研究センター
言語 ja
出版者
出版者 Centre for the Study of English Language Teaching, Fukuoka Jo Gakuin University
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子(シンプル) http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ(シンプル) departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.60461/0002000933
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 27590364
書誌情報 en : The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL

巻 13, p. 13-24, ページ数 12, 発行日 2025-03
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-03-31 04:19:00.644477
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3