ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 福岡女学院大学
  2. 紀要
  3. The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL
  4. Vol.6(2018)

Education and the Value of Knowledge

https://doi.org/10.60461/0002000693
https://doi.org/10.60461/0002000693
12640618-901d-42b4-a239-556a16ddfdc7
名前 / ファイル ライセンス アクション
CSELT006003.pdf CSELT006003.pdf (121 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-11-13
タイトル
タイトル Education and the Value of Knowledge
言語 en
作成者 Williams, P. Alan

× Williams, P. Alan

en Williams, P. Alan


Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 provisional knowledge
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 access of knowledge
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 retrieval
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 critical thinking
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 lectures
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 educational biases
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 One of the many recurring problems that besets education as a discipline is that many of the thorny issues it raises remain contested without much hope or sign of definitive solutions in sight. Problems in education that baffled both practitioners and theorists alike in the past are still hotly debated, dividing teachers and curriculum specialists into opposing schools of thought. The ultimate ends of schooling, the instructional methods teachers should adopt in the classroom, and the means by which students should be evaluated are some of the many issues that fail to yield overriding agreements amongst those engaged in educational debates. The place and status of knowledge in the curriculum is another issue that spurs acrimonious discussions. While some uphold the transmission of knowledge as a worthwhile educational endeavor, others view it as both a meaningless and inane undertaking that should have a more marginal place in schools. The purpose of this present study is to show that the core criticisms voiced by those critical of the teaching of knowledge don’t seriously undermine its importance.
言語 en
出版者
出版者 福岡女学院大学英語教育研究センター
言語 ja
出版者
出版者 Centre for the Study of English Language Teaching, Fukuoka Jo Gakuin University
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子(シンプル) http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ(シンプル) departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
識別子
識別子 https://hdl.handle.net/11470/739
ID登録
ID登録 10.60461/0002000693
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 21882762
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AB00011360
書誌情報 en : The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL

巻 6, p. 39-69, ページ数 31, 発行日 2018-03
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-11-13 06:26:21.790607
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3