ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 福岡女学院大学
  2. 紀要
  3. The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL
  4. Vol.7(2019)

Journaling with EFL Students: A Case Study

https://doi.org/10.60461/0002000687
https://doi.org/10.60461/0002000687
d3af2853-bb85-4569-9b1b-cb80299a84bf
名前 / ファイル ライセンス アクション
CSELT007003.pdf CSELT007003.pdf (3.4 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-11-13
タイトル
タイトル Journaling with EFL Students: A Case Study
言語 en
作成者 Nugent, Philippa

× Nugent, Philippa

en Nugent, Philippa


Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 Journaling
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 journal writing
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 reflective writing
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 differentiated learning
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 adolescents
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 self-realization
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 homework
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 motivation
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 peers
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The journal-writing project was undertaken as a small-scale study with a class of high-level English language learners at an all-female liberal arts university in Japan. The project was initiated not only as a way to extend, improve and develop their English language and writing skills but also as a tool for personal reflection to lead these adolescent learners to a greater and deeper understanding of themselves. The project involved writing seven journal entries as homework over the course of one semester. They would be writing for an audience of their peers with the intention that this would enhance both their interest in the journaling process and their motivation. Both of these aims, the linguistic and the psychological, were realized by the journaling practice as revealed by an end of project questionnaire as well as the journal entries themselves. It is hoped that after experiencing such a method of self-examination that it will become a valuable tool for students’ own future personal growth and development.
言語 en
出版者
出版者 福岡女学院大学英語教育研究センター
言語 ja
出版者
出版者 Centre for the Study of English Language Teaching, Fukuoka Jo Gakuin University
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子(シンプル) http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ(シンプル) departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
識別子
識別子 https://hdl.handle.net/11470/777
ID登録
ID登録 10.60461/0002000687
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 21882762
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AB00011360
書誌情報 en : The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL

巻 7, p. 43-70, ページ数 28, 発行日 2019-03
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-11-13 05:53:38.165623
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3