ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 福岡女学院大学
  2. 紀要
  3. The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL
  4. Vol.7(2019)

A Study of School Knowledge

https://doi.org/10.60461/0002000686
https://doi.org/10.60461/0002000686
ce437bac-d0aa-491f-b658-9792d285c832
名前 / ファイル ライセンス アクション
CSELT007002.pdf CSELT007002.pdf (144 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-11-13
タイトル
タイトル A Study of School Knowledge
言語 en
作成者 Williams, P. Alan

× Williams, P. Alan

en Williams, P. Alan


Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 knowledge
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 known
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 incorrigible
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 uncontroversial
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 unbiased
主題
言語 en
主題Scheme UDC
主題 nonhierarchical
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 self-contained
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 One of the many overriding goals of a liberal arts education is to help cultivate students who are knowledgeable about themselves and the world. Schools, that is, rightly seek to instill knowledge that helps deepen the students’ awareness of the historical past, their natural surroundings, and cultural heritage. The transmission of knowledge obviously raises a number of enduring problems that elicit different responses from those involved in education. Teachers must determine the content their students need to know and the pedagogical rationale for learning what they seek to impart. They also need to think deeply and carefully about how to deliver the content to their students. The curricular content to teach, the goals of learning, and the instructional strategies to use all raise profound questions that must be examined by those interested in promoting learning. There is, however, another issue the acquisition of knowledge within the school context can raise and be pondered by teachers, namely the view on knowledge students tacitly or consciously acquire from years spent in the classroom. Spending vast amounts of time listening to teachers deliver content in very set ways, schooling can and does engender deeply entrenched beliefs about the nature of knowledge within students. This present study will identify some of the views students can mistakenly inherit about knowledge given how and what they are usually taught at school and why it is important for them to become cognizant of these misconceptions.
言語 en
出版者
出版者 福岡女学院大学英語教育研究センター
言語 ja
出版者
出版者 Centre for the Study of English Language Teaching, Fukuoka Jo Gakuin University
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子(シンプル) http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ(シンプル) departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
識別子
識別子 https://hdl.handle.net/11470/776
ID登録
ID登録 10.60461/0002000686
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 21882762
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AB00011360
書誌情報 en : The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL

巻 7, p. 13-42, ページ数 30, 発行日 2019-03
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-11-13 05:47:16.744346
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3