ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 福岡女学院大学
  2. 紀要
  3. The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL
  4. Vol.9(2021)

An Introduction to Readers Theatre

https://doi.org/10.60461/0002000676
https://doi.org/10.60461/0002000676
46edddaf-6cf4-49ad-94af-0d1ea39ce2fc
名前 / ファイル ライセンス アクション
CSELT009005.pdf CSELT009005.pdf (72 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-11-13
タイトル
タイトル An Introduction to Readers Theatre
言語 en
作成者 Nugent, Philippa

× Nugent, Philippa

en Nugent, Philippa


Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 Readers Theatre
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 pronunciation practice
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 prosody
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 confidence building
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 fluency
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 listening skills
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 It is common in Japanese university English classrooms to meet students across the spectrum of English levels who lack the confidence and ability to speak fluently. Additionally, many of them have great difficulty in understanding spoken English. Students arenʼt introduced to the rules and conventions of English pronunciation in a way that enables them to assimilate and use this knowledge, and this precludes many learners from speaking smoothly or understanding naturally spoken English. Readers Theatre is a performance-based group activity in which participants read aloud from a script. In English as a foreign language education Readers Theatre may be an effective approach to enable students to achieve greater language fluency and due to its structured nature, build their confidence to speak English. What follows is an introduction to how Readers Theatre can be implemented in the Japanese university classroom with the aim of helping students to develop better English communication skills in relation to pronunciation, fluency, listening skills and confidence.
言語 en
出版者
出版者 福岡女学院大学英語教育研究センター
言語 ja
出版者
出版者 Centre for the Study of English Language Teaching, Fukuoka Jo Gakuin University
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子(シンプル) http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ(シンプル) departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
識別子
識別子 https://hdl.handle.net/11470/898
ID登録
ID登録 10.60461/0002000676
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 21882762
収録物識別子
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 27590364
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AB00011360
書誌情報 en : The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL

巻 9, p. 61-71, ページ数 11, 発行日 2021-03
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-11-13 02:49:27.025812
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3