WEKO3
アイテム
Teacher Attitudes to Teaching Moving on from COVID-19
https://doi.org/10.60461/0002000670
https://doi.org/10.60461/0002000670c353441a-ab34-4b7c-ac59-56e44c286926
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-11-13 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Teacher Attitudes to Teaching Moving on from COVID-19 | |||||||
言語 | en | |||||||
作成者 |
Fukuhara, Kathleen
× Fukuhara, Kathleen
|
|||||||
アクセス権 | ||||||||
アクセス権 | open access | |||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | This paper investigates the teaching situation and attitudes of teachers during the Covid-19 emergency measures. A survey was conducted which asked 19 questions to 74 university and college teachers from all over Japan. Teachersʼ attitudes to using online components in teaching have changed greatly since the start of the pandemic to the point that the majority will now use them in regular face-to-face classes. | |||||||
言語 | en | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 福岡女学院大学英語教育研究センター | |||||||
言語 | ja | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | Centre for the Study of English Language Teaching, Fukuoka Jo Gakuin University | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子(シンプル) | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ(シンプル) | departmental bulletin paper | |||||||
出版タイプ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
識別子 | ||||||||
識別子 | https://hdl.handle.net11470/1006 | |||||||
識別子タイプ | HDL | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.60461/0002000670 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
収録物識別子 | ||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||
収録物識別子 | 21882762 | |||||||
収録物識別子 | ||||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||
収録物識別子 | 27590364 | |||||||
収録物識別子 | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AB00011360 | |||||||
書誌情報 |
en : The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL 巻 10, p. 81-99, ページ数 19, 発行日 2022-03 |