ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 福岡女学院大学
  2. 紀要
  3. The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL
  4. Vol.11(2023)

A Comparison of Phonetics Courses between before and after the COVID-19 Pandemic

https://doi.org/10.60461/0002000664
https://doi.org/10.60461/0002000664
ee195ec5-d6fa-4f9b-a1b5-c24c9667ee86
名前 / ファイル ライセンス アクション
CSELT011006.pdf CSELT011006.pdf (179 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-11-13
タイトル
タイトル A Comparison of Phonetics Courses between before and after the COVID-19 Pandemic
言語 en
作成者 城戸, 真由美

× 城戸, 真由美

ja 城戸, 真由美


Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 CALL (computer-assisted language learning)
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 consonants
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 English majors
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 listening
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 LMS (Learning Management System)
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 minimal pairs
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 phonetic symbols
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 vowels
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper describes a challenge in an elective course of English Phonetics which has been conducted for eight years at a womenʼs university in Japan. Studentsʼ strengths and weaknesses in learning phonetics will be discussed, particularly focusing on phonemes such as vowels and consonants in listening to minimal pairs and discriminating phonetic symbols in reading. Nowadays people wear masks including the teacher and students. Teaching strategies should be paid attention to and renewed with some ingenious devices. It is possible to teach face-to-face with CALL (computer-assisted language learning) on campus in combination with some online tools which were developed as an outcome of remote teaching. Consequently, there must be tendencies before and after the pandemic. Some previous studies including Kido (2019) could be compared with this investigation. Similarities and differences between before and after the pandemic will be discovered. This paper would be profitable as research on actual conditions and an aid to improve studentsʼ proficiency for the future.
言語 en
出版者
出版者 福岡女学院大学英語教育研究センター
言語 ja
出版者
出版者 Centre for the Study of English Language Teaching, Fukuoka Jo Gakuin University
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子(シンプル) http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ(シンプル) departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
識別子
識別子 https://hdl.handle.net11470/1014
識別子タイプ HDL
ID登録
ID登録 10.60461/0002000664
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 21882762
収録物識別子
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 27590364
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AB00011360
書誌情報 en : The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL

巻 11, p. 83-98, ページ数 16, 発行日 2023-03
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-11-13 01:00:58.145259
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3