WEKO3
アイテム
Using Student Writing to Plan and Develop A Reflective Course of Study
https://doi.org/10.60461/0002000117
https://doi.org/10.60461/00020001179237fb9d-0c38-46f6-85f2-9f754dc3d099
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-08-27 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Using Student Writing to Plan and Develop A Reflective Course of Study | |||||||||
言語 | en | |||||||||
作成者 |
Armstrong, I. Matthew
× Armstrong, I. Matthew
|
|||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | As all experienced teachers know, as students change from class to class and year to year so too do their language learning needs. For this reason, identifying lexical features that need to be taught to a particular group of students represents an important starting point when developing second language courses. The following paper will overview the process of analyzing student writing with the purpose of using results to devise a tentative "four strand" vocabulary building curriculum. | |||||||||
言語 | en | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 福岡女学院大学人文学部 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子(シンプル) | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ(シンプル) | departmental bulletin paper | |||||||||
出版タイプ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
識別子 | ||||||||||
識別子 | https://hdl.handle.net/11470/469 | |||||||||
識別子タイプ | HDL | |||||||||
ID登録 | ||||||||||
ID登録 | 10.60461/0002000117 | |||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||
収録物識別子 | 13492136 | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AA11425084 | |||||||||
書誌情報 |
ja : 福岡女学院大学紀要. 人文学部編 巻 17, p. 165-181, ページ数 17, 発行日 2007-02-28 |