WEKO3
アイテム
Trials of a Reflective Teaching Journal
https://doi.org/10.60461/0002000130
https://doi.org/10.60461/00020001307af9b4b8-1eec-492b-b039-55de2f2a2a44
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-08-27 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Trials of a Reflective Teaching Journal | |||||||||
言語 | en | |||||||||
その他のタイトル | ||||||||||
その他のタイトル | 授業日誌の実践に関する研究 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
作成者 |
Armstrong, I. Matthew
× Armstrong, I. Matthew
|
|||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | The following paper presents the author's initial attempts to develop an understanding of reflective teaching practices through a reflective journal and action research. Two accounts of reflective practicing are depicted. While one attempt was deemed successful and the other initially less successful, both proved to be invaluable in developing a personal interpretation of reflective-teaching, and verifying its effectiveness as a method of self-improvement. | |||||||||
言語 | en | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 福岡女学院大学人文学部 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子(シンプル) | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ(シンプル) | departmental bulletin paper | |||||||||
出版タイプ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
識別子 | ||||||||||
識別子 | https://hdl.handle.net/11470/485 | |||||||||
識別子タイプ | HDL | |||||||||
ID登録 | ||||||||||
ID登録 | 10.60461/0002000130 | |||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||
収録物識別子 | 13492136 | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AA11425084 | |||||||||
書誌情報 |
ja : 福岡女学院大学紀要. 人文学部編 巻 18, p. 243-252, ページ数 10, 発行日 2008-02-29 |